Post by issucomppremis on Feb 23, 2022 20:06:25 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Little Commander - WWII TD ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Little Commander - WWII TD IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi enemmän kaikki ▞▞▞
▞▞▞ Little Commander - WWII TD 2022 version ▞▞▞
Erittäin hauska peli, mutta omani kaatuu jatkuvasti ja menettää kaiken edistymiseni.
Tämä peli on hauska ja jännittävä
Voisin antaa kakkoseeeeeen
Peli on hieno, mutta rehellisesti sanottuna, koska tämä koskee toista maailmansotaa, suurta isänmaallista ajanjaksoa historiassa, en halua nähdä petollista liberaalidemokraattipoliitikkoa mainoksineen muutaman minuutin välein. Päästä eroon klovni Joe Bidenistä ja peli olisi hauskempaa. Jätä politiikka pois pelistä.
Little Commander - WWII TD Strategia dvsm
Ei pelasta edistymistä. Tyhjennetty välimuisti ja toistetut tiedot eivät tallennu. Uudelleenasennus ei silti tallenna edistymistä.
Peli on hauskaa, mutta se ei pelasta. Painoin pelastusta, mutta ei mitään. Päädyn pelaamaan festivaaleja kerta toisensa jälkeen.
Kiva peliiiiiii jos sä et pidä pelistä niin läde
Tämä on erittäin hyvä peli, koska se on hauska peli, kun internet katkeaa 😅
Paras strategiapeli koskaan?📛📛‼‼💯💯💯💯
On erittäin hieno kokemus pelata tätä peliä, ja olen pelannut sitä jo vuosia ja se on edelleen erittäin hyvä. Kiitos, että loit yhden suosikkipeleistäsi.
Upea ww2-tornipuolustuspeli
Little Commander - WWII TD Strategie dlp
Kyllästyttää hetken kuluttua, kun sinulla on kaikki aseet alhaalla ja voit vain istua siellä katsomassa
hauska peli
Little Commander - WWII TD உத்தி uuxh
Helpota tasojen nousua
Mihin kaikki edistykseni katosi. Minulla oli kaikki päivitetty poistui muutaman päivän päästä takaisin ja nyt minun on aloitettava kaikki alusta mitä helvettiä?
Ei edes toimi
Olen pelannut tätä peliä vasta viikon. Päivitetty suurin osa laitteista tasolle 3, kuin neljäntenä päivänä kaikki milloin nollaan. Ei kokemuspisteitä ei päivitystä, se käynnistyy uudelleen. Toista sitä vielä 3 päivää ja tänään se tapahtui uudelleen, kaikki nollaan. Poistettu
Iha jees peli
ei voi napsauttaa taistelua puolivälissä
Voi jee
Little Commander - WWII TD ยุทธศาสตร์ vuvt
Rakasta peliä
Lisää aseita huonosti anna u 5 * toistaiseksi 3 * .. kiitos u
ajanhukkaa! päivitykset ovat liian kalliita.
mahtava peli
Näytön on oltava interaktiivisempi ja kiinnostavampi. Peli on liian nopea, eikä siinä ole arvokasta hahmoa tai strategiaa. Se on hyvin yksinkertainen tornipuolustus, joka ehkä sopii hyvin pienille lapsille.
Hyvä peli...mutta ei päivitystä...miksi?
Hyvä
:-$:-$:-$
meh. pakotetut mainokset tappoivat sen välittömästi
Pidän siitä
Tulee pelattua
vituttaa nuo upr pisteiden saatavuus
Jetpack Joyride Arcade qee
Todella huono 👎
släppändeerus