Post by danthplanelwisea on Feb 6, 2022 20:55:31 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Walking Zombie 2: Zombie shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Walking Zombie 2: Zombie shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod mer guld ▞▞▞
▞▞▞ The Walking Zombie 2: Zombie shooter 2022 version ▞▞▞
Hatar när det är online. Jag har inte wifi😤😤🧨🧨🤨
Walking Zombie 2: Zombi lövöldözős játék Akció tho
Det är bra, men som vissa sa, spelet gör ibland skärmen tom medan jag är mitt uppe i uppdrag vilket gör att jag tappar mina saker utan anledning. Inte riktigt rättvist om vi tappar våra grejer även om det inte är vårt fel. Det kommer annonser varje gång jag avslutar uppdrag eller när jag försöker prata med folk. P.S. Jag tror att vi behöver MER ARMORER och vapen. Speciellt starkare rustningar eftersom svårigheten blir högre och vår rustning bara ger som 8 eller 4 försvar lol.
Luv it, engagerande historia, superpolygonala miljöer, smidiga justerbara kontroller, stabilt spel. Ta det och ångra det inte.
Rösterna är inte de bästa, men det är fortfarande ett riktigt roligt spel. Jag gillar verkligen historien och striden. Återigen gillar jag verkligen det här spelet
The Walking Zombie 2: Zombie shooter Hərəkət qpcx
Det här spelet är verkligen fantastiskt. Handlingen, konsten, systemet för hur allt fungerar är riktigt bra. Det finns två problem: ett onödigt antal annonser och två skulle spelet sluta fungera och existera av sig självt vilket innebär att du måste börja om när det gör det. Jag skulle ge det 5 stjärnor men de två problemen gör spelet olustigt. Vänligen fixa det snarast.
The Walking Zombie 2 | Xbox
The Walking Zombie 2: Zombie shooter ایکشن bjsa
Bra spel för typ 2013 men vad händer med WW2-vapnet
The Walking Zombie 2: Zombie shooter 액션 eobr
Jag har mycket roligt med det här spelet! älskar grafiken och historien. stor detalj i detta spel för ett telefonspel. även om det finns några problem med det, här är några. När du tittar på en annons för att få gratis tillbehör ibland ger det dig det inte. när du pausar för att gå till ditt inventarium spelas spelet ibland i bakgrunden och du dör.
Bara för att först nämna, det finns alldeles för många annonser, jag menar att jag kan hantera en hel del men det här spelet har bara berg av dem, och även uppdragen blir lite repetitiva (döda zombie gå tillbaka, hitta den här gå tillbaka, etc. ) tillsammans med att vissa zombies bara är en ren irritation och inte roliga för spel, som QB-zombien. Och om det var något jag skulle lägga till i spelet skulle det behövas mer kontrollfrihet, mer anpassning, alternativ för berättelseväg och andra saker.
Många många buggar och programmeringsfel. Omöjligt att kontakta någon hjälp- eller supportpersonal. Värdelösa eller obetydliga färdigheter\förmåner för att få spelare att spendera pengar för att mer leta efter bra. F2P-vänlig men tråkig. Fortsätter att fråga efter ett betyg efter att jag gav ett. Detta började på 4* men har tappat 2* för fel och betygsmeddelanden.
Kan du fixa "nätverksanslutningsproblemet"? Jag försökte många gånger komma på hur man fixar det... Snälla fixa det här Jag älskar det här spelet...
Det är ett roligt litet Zombie FPS-spel där du går från plats till plats och slutför uppdrag. Även om det mesta av innehållet kan vara ganska 1 anteckning, eftersom nästan varje nivå går hit, vänta här, döda zombievåg, skölj upprepa. Ett annat gnäll jag har är hur varje gång jag öppnar menyn gillar spelet att stoppa mikrotransaktioner i ansiktet på mig, trots att jag köper alternativet Inga annonser, som med tiden blir allt mer motbjudande. Om du läser dessa recensioner utvecklare, vänligen ge oss alternativet att dölja dem.
Trevlig
Ärligt talat är jag superförvånad över att det går så smidigt som det gör. Det är ett trevligt litet spel för att fördriva tiden. Mitt enda klagomål är att det verkligen suger att bara ha en person som ger dig andra uppdrag än Ace. Aces uppdrag blir rejält repetitiva men det finns nästan inget annat val än att få hans uppdrag bara så att du inte ska ut och göra ett uppdrag för huvudmannen och sedan gå tillbaka till stan. Det bränner ut dig från spelet efter ett tag.
Talking Ginger Hiburan yez
Super bra spel snart har jag 5 vapen alla är super bra!!!!!!!
Så jag har spelat det här spelet förut och jag gillade det verkligen. Försökte nyligen ladda ner det igen och det berättar bara för mig hur min internetanslutning inte är på eller bra (vilket jag inte förstår eftersom det är samma Wi-Fi som förra gången) och det säger försök igen senare eller rensa cacheminnet. Skulle betygsätta den 5 men detta gör den bokstavligen ospelbar.
Fortfarande inte helskärm på Samsung Galaxy S10+ lös detta snart.
Den enda anledningen till att jag avinstallerade det här spelet var för att det hela tiden kraschade mitt i ett uppdrag vilket var hemskt eftersom jag då måste börja om med mycket dålig hälsa och sedan slösa med helande material om och om igen. Berättelsen är trevlig så är kontrollerna men den där kraschar buggen är bara för irriterande och inte värt min tid.
Alldeles för många annonser och popup-fönster. Alla popup-fönster är över 10 USD och de visas hela tiden. Spelet är inte riktigt roligt, och spelet är inte värt din tid.
Jag njuter av spelet, har inget emot grinden för progression. Skulle ge det 5 stjärnor om spelet inte kraschade när en annons spelas. Tvingar dig att lämna appen och förlorar bytet du fick i uppdraget.
... for a zombie game like The Walking Dead. guncastle·2 år sedan. Läs mer hos GOG. Fans of The Walking Dead love escaping into that post-apocalyptic world.
Roligt spel. Den visar vart du ska gå så att du inte blir förvirrad. Anständig grafik och handlingslinje. Problemet jag har är att den fryser och jag måste stänga den och gå in igen. Din pistol avfyras automatiskt. Och ett uppdrag är att locka zombies till en tunna och skjuta den för att spränga dem. Den tänds automatiskt så det är svårt att slutföra uppdraget eftersom jag fortsätter att skjuta pipan innan zombies når den. Svårt att flytta runt bc jag försöker springa och det slutar med att jag vänder mig om. Om alla dessa problem skulle åtgärdas skulle jag ge 5 stjärnor
Alla annonser som händer när du gör något orsakar en svart skärm av död. Förlorade så mycket skrot och andra saker för att inte tala om att ständigt spela om uppdrag jag slog. Total skrikfest vid min telefon. Fixa det och spelet skulle vara ett solidt 5-stjärnigt.
Helt okej
Jävligt bh. och man behöver inte köpa skit för riktiga pengar för att spela bra ändå
Avinstallationsprogrammet på grund av annonser. Jag var 15-20 min och njöt av spelet och bam-annonsen...sedan spelet sedan snabbt en annan annons...sen annons efter efter annons. Det var hemskt
Det här var en anständig pjäs. Personligen tröttnade jag snabbt på spelet, men klarade mig ändå och avslutade det. Annonserna är inte ett klagomål för mig. Det här spelet kräver dock tålamod. Om du gillar single player zombie shooter är det här absolut för dig. Det här spelet var inte för mig men jag hade lite kul. Hoppas någon som spelar njuter.
The Walking Zombie 2: Zombie shooter ஆக்ஷன் puqw
Annonser! Det här spelet visar annonser och pausar inte spelet. Så du dör bara när annonsen är klar. Jag skulle ge spelet 5 stjärnor om de fixar det problemet
The Last of Us Remastered. PEGI 18: Våld, grovt språk. Stil: Action/skräck i tredjepersonsperspektiv. Miljö: Zombieapokalyps Ton: Mörk/intensiv. Spelare:
Jag började precis spela det här för 15 minuter sedan och vad jag kan säga är spelet roligt, även om kontrollerna är lite till vad jag är van vid, men det som är bra är att det inte är för komplicerat att lära sig snabbt. Jag kommer också att säga att njut: the walking zombie 2 gör hur lätt det är för mig att dra in i spelet eftersom hur mycket detaljer det finns i spelet samtidigt som jag har en bra story.
Spelet bra men konstant lägger om köp dyker upp när du går in2 ur Inventering är irriterande! Och buggarna i spelet är också irriterande, var låst i skarpt fotograferingsläge och kunde inte komma ur det läget (du vet när du dubbeltrycker på skärmen) och zombiesna dödade mig bara och hade precis 6watch 4free gas men den sista uppdateringen blev av med ALLA! Nämn bara några! Det 1 som är mest irriterande är lockpicks! Du betalar mer 4the better lockpick men de är lika lätta som den låga 1 !!
Walking Zombie 2: Zombi lövöldözős játék Akció tho
Spelet var roligt i början men när jag kom till sprinfield började matchen krascha utan anledning. Det var inte ens annonserna. Det enda sättet jag upptäckte att spelet körs längre utan att krascha är offline men efter några minuter börjar det släpa och kraschar sedan. Annonserna blev också mer irriterande ju längre tiden gick.. Varför? Ingen aning men det är inte spelbart och det är inte min telefon som är ny så snälla fixa ditt spel
The Walking Dead No Man's Land APK nedladdning för android
bra berättelseläge. men jag tror att sikte behöver en separat knapp snarare än att dubbelknacka... det gör kontrollerna otippade